CRM rendszer segítséggel automatizálja cégét

Képernyőfotó 2015-02-11 - 14.23.19Vezetőként tudnod kell, milyen is egy átlagos nap az irodában? Mit tesznek kollégáid, ha bejön egy érdeklődő telefon egy termékről? Felírják egy jegyzettömbre az érdeklődést a megbeszélt visszahívás időpontját, vagy használják a legjobb CRM szoftvert és abban rögzítik a telefonhívást? Vajon a papírra felírt feladat két hét múlva is kéznél lesz, amikor teljesíteni kellene? Ebben nem vagyok biztos, de amennyiben a szoftverbe lett rögzítve biztos, hogy az ügyfél, a vásárló nem fog csalódni. Idejében jön majd a telefonhívás, aminek a végeredménye egy újabb elégedett ügyfél vagy egy újabb sikeres eladás lehet. Nézz tehát körül, hogyan is működik most a céged? Amennyiben még mindig a papiros megoldásnál jártok, itt az idő hogy válts! A CRM rendszer ma már kisvállalatok, kisebb cégek számára is elérhető. Így holnaptól akár a Te céged lehet a következő, aki ezt a korszerű és hatékony módját választja az értékesítésnek és az ügyfelekkel történő kapcsolattartásnak. Az elégedett partner mindig jó profithoz segít! Ezért ne feledd, válts most és arasd le a sikereket még ebben a félévben!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!