Keresőoptimalizálás lépésről lépésre marketing

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Rendben, de hogyan lesz ebből pénzem? Jajj, de sokat hallottam ezt a mondatot… A válasz rövid : AZONNAL. Egy jól felépített blogba megírt bejegyzést ugyanúgy keresőoptimalizálás lépésről lépésre marketingezni kell, hogy eljusson a megfelelő címzetthez.

Facebook : Amennyiben nagy követő táborod van, akkor oszd meg, ha nincs, akkor támogasd meg a cikked egy Facebook hirdetéssel. A kiemelt / támogatott bejegyzések sokkal több emberhez jutnak majd el.

Email : Küldd ki a friss bejegyzéseid emailben is! Ezzel a lépéssel oktatod, táplálod az olvasóid és ha már elég hasznos információt osztottál meg velük, akkor fognak vásárolni is tőled. “Töltsd fel a kredit egyenleged sok értékes blog bejegyzéssel és hívd le az egyenleget majd a reklám kampányodban.

Giveaway : Ez egy speciális blog esemény, amikor a blog tulajdonosa, vagy egy külső partner felajánl valamit ingyen ajándékba. Korlátozott számban, vagy ideig elérhető ajándékról van szó. A legtöbb esetben a részvételhez elég mindösszesen egy hozzászólást írni a blog bejegyzéshez, de van nagyobb játék is, amikor Facebookon is like-olni kell a cég weboldalát.

Hirdetések : A blogon elhelyezhetsz hirdetéseket és ezért természetesen havi díjat kérhetsz. Használhatod a “hónap támogatója” trükköt is, amikor 1 céget promózol 1 hónapig.

Fizetett bejegyzés : Ehhez nagyon sok tapasztalat kell, ugyanis az olvasó azonnal ellened fordulhat, ha hirdetést kínálsz neki. A hirdető cégről, vagy termékéről kell írnod úgy, hogy ne lógjon ki a sorból és hozzon bevételt a hirdetőnek is. Sajnos a Google már negatív szemmel nézi a blogokba írt fizetett cikkeket, mert a legtöbb sajnos félrevezeti az olvasókat és nem természetes módon jönnek létre. Ez fekete pontot jelenthet, de komolyabb esetben kitiltást is eredményezhet.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!