Székhelyszolgáltatás bérelt irodában

székhelyszolgáltatás szabályai

székhelyszolgáltatás szabályai

Tegyük fel, hogy a cégvezető talál egy tökéletes helyszínt. Közel mindenhez, kellemes, világos irodákkal, könnyű megközelíthetőséggel. Az ügyfelek is hamar odatalálnak, és a dolgozóknak is kényelmes. Viszont nincs még annyi tőke, hogy megvásárolja az ingatlant, ezért bérli azt. Jó megoldás, akkor, ha nincs még saját ingatlan vásárlásához elég tőke. Ráadásul az irodabérlet elszámolható, és jobbára csak évente kell a díjakkal foglalkozni. Nem utolsó sorban az egyéb kiadások sem a bérlőt terhelik, ilyen például az ingatlanadó, kommunális adó stb. Hátránya,, hogy a főbérlő, vagy tulajdonos általában egy éves bérleti szerződést köt a bérlővel, így előfordulhat, hogy úgy dönt, nem kívánja tovább bérbe adni az ingatlant. Gyorsan növekvő vállalkozásoknál megeshet, hogy kinövik az irodát, így költözniük kell. Viszont évente új székhelyet keresni nem szerencsés, már csak a társasági szerződés módosításának költségei miatt sem. Hosszútávon gazdaságos megoldás a székhelyszolgáltatás, amelyről a topcegalapitas.eu oldalon talál bővebb tájékoztatást!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!